onsdag 6 juni 2012

Löprunda och västra strö!

Imorse bestämde jag mig för att springa "vår" runda, roligt att variera träningen lite :-) Så på 31 minuter tog jag mig runt 4,7 km - rätt bra för att va jag! Dock fick jag sprängande värk i vänster sida magen redan innan jag började springa, men envis som jag är fortsatte jag ändå..... Så det ledde till att jag haft sjuuuukt ont hela dagen, men det var det värt för jag fick ju en bättre tid än Emil fick på samma runda igår ;-) hihi

Efter lunch åkte vi ut till Västra strö och tog därifrån en promenad till Trollenäs slott. Där fikade vi gott och smågrabbarna fick mellis. När vi kom tillbaka till huset lagade vi och åt mat - grillat kyckling och potatisgratäng. MUMS! Tack för en mysig dag hörrni!

Nu är vi hemma igen och har precis sålt det gamla köksbordet, skönt! Så nu blir det snart kvällsfika och säsongsavslutning av Grey's :-)

Gokväll!
/Johanna

3 kommentarer:

Hang sa...

Skitbra tid Johanna:D Jag ska börja träna i sommar, efter att inte ha tränat sen gymnasiet. Får se hur det går:P

Johanna sa...

Tack Hang! :D Ja, gör det! Det är riktigt roligt när man väl kommer igång :-) Ses vi i Linköping i veckan? Kram!

Hang sa...

Nej, tyvärr:/ jag är bunden i sthlm. kram!