söndag 28 mars 2010

Glassplitter i halva lägenheten....

....är ju ett jättetrevligt sätt att starta söndagsmorgonen på! Låg och drog mig i sängen och helt plötsligt hörs en explosion i hallen och ljudet av tusentals små glassplitter mot golvet. Jag kutar ut i hallen och där står drutten i ett hav av glas från ett lysrör som stod i hallen i väntan på att slängas... Roligt roligt. Var bara att stänga in kattskrället i sovrummet och börja städa ;) Ännu roligare är att vi lämnat sopkvasten i min systers lägenhet, så nu har jag nog förstört dammsugarn... men det är en världslig sak och nu är jag ju faktiskt pigg helt plötsligt! Jaja, nu måste jag försöka plugga, vilket inte har gått så bra alls för mig den här kursen....hrm...

Såhär bra gick det för mig när jag skulle plugga igår (lyckades inte vända den tyvärr):


.... en stackars orkester uttvingad på stan i spöregn och förmodligen bara jag som skådade dom från mitt fönster... kan säga att det blev lite irriterande efter sisådär 8 låtar....

Inga kommentarer: