lördag 27 mars 2010


Ja, jag vet att det är länge sen någon av oss skrev OCH jag vet att vi lovade att ha en uppdaterad blogg... Men efter en ganska hektisk start på vårt nya liv tillsammans har det liksom inte riktigt blivit av... NU gör vi ett nytt försök iaf :)

Vi har nu flyttat in i vår nya lägenhet, mitt på torget i metropolen Eslöv. Vi har dessutom hunnit med att skaffa ny, bärbar, dator så vi kan blogga från vår lyxiga dubbelsäng där vi ändå spenderar mycket tid ;) haha, närå.... Emil har hunnit både börja och sluta på ett jobb (eller han har typ en vecka kvar på dressmann men ändå) så nu är det bara taxi som gäller. Och jag har hunnit få ett nytt jobb på Lindex här i Eslöv. (Lindex är för övrigt typ den enda vettiga affären här, det är faktiskt mysigt :))

Efter en mysig kväll med besök från min kära mor o far och familjen Sahrling från västra strö, tror jag nog att det är dags att krypa ner under täcket.

Vi hörs nog snart igen, faktiskt!

PUSS Å KRAM
Johanna!

Inga kommentarer: