måndag 4 april 2011

Bättre å bättre!

Ja minsann, inatt vaknade jag bara två gånger så nästa natt är planen att försöka sova liggandes ;-) skööönt att det börjar ge med sig!!

Igår åkte vi ut till Sahrlingarna i V strö med drutten för att börja vänja henne vid uteliv o dom andra katterna.. Blev lite väsande o nåt slagsmål, men annars så gick det bra tycker jag! Kommer bli jättejobbigt o lämna bort henne, men det finns inte så mycket val nu när Emil har fått astma.. Den dagen vi flyttar ut på landet får vi ta tillbaka henne, det är min tröst.. o bebben är också tröst såklart!

Fick även till en fika igår med bästa Jessika, äntligen efter massa sjukdom o grejer! :-) Är liiiite avis på att hon nu sitter på ett flyg till Toronto o får njuta av en veckas semester o shopping!

Annars är jag tillbaka i skolan som vanligt nu, jättekul o få träffa massa roligt folk om dagarna istället för o ligga i soffan o kolla på Oprah tills man ser i kors..!


Tillägnar denna bild till syster Rebecka, fanns mååånga fler i den här mappen som jag är osäker på om jag får lägga upp så jag avvaktar nog.. Haha :-) Tack för att ni tagit hand om mig under mina tonår!

Hej hopp!

1 kommentar:

Rebecka sa...

Hur kan du va osäker på det?!