lördag 2 april 2011

host host!

Ja oj vad jag hostar, så varken jag, emil eller bebis i magen får ro att sova... Hmm.. Men nu börjar det bli bättre så jag var i skolan igår åtminstone :-) Är alldeles för rastlös för att vara sjuk! O så missar man ju så mycket också så nu har jag bestämt att jag ska bli frisk! :-) O precis när jag skriver det här tittar solen fram bakom molnen, härligt! Måste vara ett gott tecken!

Sitter här o har av någon anledning väldigt svårt att koncentrera mig på skolböckerna, diggar till Ådahl som strömmar ur högtalarna istället:

"Du kan vara svag , men med Gud är du stark
Ja du ska få ro och vila
Den som Han gör fri , han är verkligen fri
Han hör när du ber !

Han leder dej till ängar
Vid Hans vatten finns det ro
Så varför ängslas då mer
för genom bönen öppnas en bro

Om du går i dödsskuggans dalar
Du är inte ensam
för Han går där bredvid dej !"


Yes! Jag o emil pratade här om dagen hur vi verkligen har känt att Gud har varit med oss under året som varit! Dom som känner oss vet att det varit mycket jobbigt som hänt, som vi verkligen har fått känna hur Gud har lett oss igenom på ett fantastiskt sätt! Det är en härlig känsla att få kasta bort all oro och lita på att Gud tar hand om det :-)

Nu ser jag fram emot att sätta mig på tåget till Malmö o möta upp mitt allt på jorden o sen gå hem till världens bästa mamma Elise o pappa Roland :-)

/ Johanna

Inga kommentarer: