lördag 9 januari 2010

nytt liv, ny blogg.


Nu har jag (faktiskt på Emils begäran) fixat en gemensam blogg åt oss, så vi kan berätta för folket om vårt lyckliga, perfekta liv som gifta....... ;) haha

Idag har det gått en hel vecka sen vi gifte oss, känns som att vi kom hem igår... Antar att tiden går fort när man har mycket att göra! Sen vi kom hem har vi bara jobbat och försökt packa ner lägenheten så gott det går, är vääärldens kaos här!! Och självklart klampar fastighetsägaren, en kille och hans mamma in i lägenheten igår när jag stod och gjorde mig iordning.... KUL! man ser liksom inte golvet i lägenheten nu och det ligger grejer överallt, som sagt kaos(!), och så kom dom in helt utan att ens ringa innan! tack. Som tur var kom emil hem fem minuter efter dom så han fick ta över snacket så jag kunde fokusera på att se till så inte Drutten sprang ut i trapphuset. Måste bara påpeka att vissa (...) till och med gick in i lägenheten med SKOR, skitiga sådana. ännu mer tack. Jaja, nu är det bara en vecka kvar till flytten, fick reda på igår att vi får lägenheten i Eslöv från mitten på februari förmodligen, ska bli skönt med lite mer plats för våra miljoner saker! :)

I alla fall så måste jag ju faktiskt nämna att vår bröllopsdag blev helt perfekt, faktiskt utan överdrift! Det var den underbaraste dagen i våra (iaf mitt) liv! :) Är så glad för att vi har så många vänner som verkligen finns där för oss och för våra familjer som stöttar oss i allt!

Nä, hade kunnat skriva en bok om vårt lyckade bröllop, men det hinner jag inte för nu måste jag rusa iväg till bussen ut till jobbet!

Puss och kram!
Johanna

Inga kommentarer: