söndag 10 januari 2010

trööött...!


Nu har jag och emil röjt i förrådet eftersom jocke kommer om typ en kvart och börjar lasta första släpet ner till skåne! Mycket snäll svåger jag har som kör hit bara för att köra tillbaka ner med våra skitsaker! :)

Måste säga att jag är sjuuukt trött på att jobba i butik efter alla dessa jul- och readagar!!! Folk är som djur verkligen! Allt jag eller någon annan i butiken håller i, vill alla ha, oavsett vad det är så det är fullständigt omöjligt att få ordning på butiken. Och inte nog med det, 95% av alla kunder är skitotrevliga. Näärå, jag gillar faktiskt mitt jobb, men det är banne mig inte roligt med rea :) Kommer sakna jobbet och alla där (personal!) väldigt mycket iaf, har inte riktigt fattat att jag bara har två dagar kvar! Men har lovat chefen att komma och jobba mellandagarna nästa jul om jag är arbetslös då.... (det var innan detta års mellandagar jag lovade det, hade förträngt hur det var förra året då och nu ångrar jag detta löfte litegrann...)

Nu ska jag pussa min make och dricka ett glas vatten för att orka lyfta in alla miljoner flyttkartonger i släpet!

/ Johanna

1 kommentar:

Jessica sa...

Gud vad kul med en blogg! Här ska jag läsa ofta (jag har blivit rätt bloggberoende sen jag flyttade över hit :P) Lycka till med flytten och jag ser fram emot att läsa mer om era äventyr! Måste återigen säga att ni var så fina på ert bröllop!
Stor kram!
// Jessica