måndag 7 juni 2010

... Och så kom regnet :)


... Fast det är lite skönt tycker jag! Att få va inne utan dåligt samvete och få saker gjorda :) Emil har bytt så han jobbar kväll ikväll, så då tänkte jag passa på att rensa lite i flyttkartongerna på vinden för där är det verkligen kaos sen vi flyttade hit!

Igår kom Kristina hit (emil tyska "syster") och hälsade på eftersom hon hade vägarna förbi upp till Älmhult. Det är alltid roligt med besök här i Eslöv :) Vi lyckades till och med stänga in Drutten hos oss hela natten utan problem, det är ju jätteskönt! Förstår att folk kan va rädda för busiga kattungar (om hon nu är unge fortfarande..? busig är hon i alla fall). Hon var dock tvungen att åka redan vid 11 så efter det har jag och Emil handlat, varit på lindex och fått sommarschemat och kollat på "How to loose a guy in ten days"! Det är alltid mysigast att kolla på film när det regnar!

Oj! vad rädd jag blev nu, krigslarmet gick.. Sen kom jag på att det är första måndagen i månaden klockan 15.00 :)

Nu har Emil bara 4 jobbdagar kvar till semestern!! Får se om det blir nåt mer sparkåkande efter båten i norrland? :)

Puss å kram från regniga Eslöv!

1 kommentar:

Anonym sa...

Puss o kram från Malmö.