tisdag 2 november 2010

Hmpf...

Nu är det mycket igen, tenta om 1,5 veckor och har knappt börjat titta igenom nånting än!! Fattar inte varför det ska vara så svårt att sätta igång...

Ringde till min praktikplats för en stund sen, har fått telefonnummer till boende och namn på kontaktpersonen.. Kontaktpersonen slutade jobba där för ett halvår sen och de hade ingen aning om att dom skulle ha en praktikant där om två veckor... BRA lunds universitet, BRA. Seriöst, det är inte bara mig det händer heller... Lunds universitet verkar glida på sitt rykte om att vara Sveriges "finaste och bästa" universitet typ, och bryr sig inte riktigt om att saker ska fungera... Är lite smått irriterad nu måste jag säga!

Men annars är det bra! Verkar bli så att vi flyttar till en något större tvåa om ett par månader nu :) Både sorgligt och roligt! Så om någon vill flytta till Södergatan 2 den 1a Januari så går det jättebra http://www.hemnet.se/beskrivning/995615?r=3!

Nu ska jag sluta deppa och ta tag i mitt liv! I eftermiddag är det storhandling, friskis och Alpha på schemat :) Lääängtar efter Emil!

Puss
Johanna

Inga kommentarer: