onsdag 16 mars 2011

Onsdag, eller?

Har ingen koll på dagarna eller nåt nu, blir så rörigt att jobba nätter..
Bebis protesterade inatt också, tyckte kanske det va konstigt att jag var vaken när jag inte brukar :-) Nu är det verkligen sparkar som känns mer än lite bubbel bara, myyysigt och konstigt!

Nu är jag hemma o vänder innan nästa natt, är verkligen inte gjord för den här typen av dygnsrytm, men det är tur att det bara är två nätter under hela praktiken! Sen blir det helgjobb o nästa vecka intensivplugg inför läkemedelsberäkningstentan, måste ju ha 100% rätt för att inte bli kuggad.. Klarade iaf det praktiska provet utan problem, var så sjuukt nervös, men jag hamnade i en bra grupp o fick bara sätta en pvk.. Tyckte så synd om Karro som fick kateter :-(

Nu ska jag he på kaffe till hjärtat som kommer hem nu så blir det mysfika ihop innan det är dags för mig att åka..


Bjuder på en bild på snyggaste paret någonsin deras första sommar tillsammans ;-)

/ Johanna

1 kommentar:

Anonym sa...

Ni är verkligen fina. Nattjobb är påfrestande, jag kommer aldrig mer att jobba natt. Skönt att det gick bra på det praktiska, du är så duktig / Lillemor