tisdag 22 mars 2011

underbara vår! :-)

Idag är det verkligen vår ute, underbart! :-) O här inne sitter jag o ska försöka ta tag i att börja plugga läkemedelsberäkning, får nog skjuta upp det till efter lunch o en vårpromenad tror jag....

Idag har jag varit o gått "kurs" i hur man sätter i linser, så nu får jag ha i dom ett par timmar om dagen bara i två veckor så jag vänjer mig.. Känns jättebra faktiskt :-)

Nu har jag bara en dag på ortopeden 12 på sjukhuset i Lund, kommer verkligen sakna praktiken även om jag ser fram emot att gå i skolan o träffa vänner! Ska bli skönt med sovmorgnar till kl 9 o slippa komma hem vid 22.30 också :-) Får väl kila upp efter förlossningen o visa upp bebis sen i sommar/höst ;-) Är verkligen nöjd med praktiken, har lärt mig så otroligt mycket o ändå gjort bra ifrån mig tycker jag, känner fortfarande att det är helt rätt yrke! Tur det :-)

I lördags var jag, Emil o Rebecka på barnloppis i Marieholm o handlade massa fina barnkläder o skor! Konstigt att vi ska ha en bebis här hemma inom ett halvår, lääängtar massor :-)


Det här är bara liite av allt vi köpte, det är så bra med barnkläder för det hinner inte bli så slitet eftersom dom växer så snabbt! Mycket var dessutom oanvänt :-)

Inga kommentarer: