fredag 25 mars 2011

Tenta!

Vaknade när Emil skulle upp imorse o kunde inte somna om, låg o njöt av små sparkar i magen tills jag var alldeles pigg o gick upp :-) Är faktiskt lite nervös för att skriva tenta idag, måste ju ha 100% rätt för att inte kugga.. Har verkligen inte haft någon ork till att plugga nåt heller, så det får faktiskt gå som det går.. Tänker skriva den iaf så jag får känna lite på det inför omtentan :-)

Sista dagen på praktiken igår, väldigt sorgligt faktiskt! Det har varit fantastiskt roligt verkligen, det har inte ens varit så jobbigt att gå upp 5 på morgonen eller komma hem 22.30, tiden har bara sprungit iväg! Är jätteglad att jag hamnade på utbildningsenheten på sjukhuset, man har blivit så illa tvungen att lära sig ta blodprover o allt sånt där ordentligt, kul med massa ansvar!

Nu är Lina o Robban på tåget ner hit tror jag, så dom ska roa sig på stan i Eslöv tills jag är klar med tentan o kommer hem!


Har ju inga nya bilder knappt så jag får lägga upp massa gamla så länge, det får ni ha överseende med :-) Här kommer en på Lasse Berghagen när han försöker springa ifrån en kille på torget utanför vårt gamla fönster! Mycket kändisar i Eslöv.... :-)

Nä nu ska jag ta tag i o äta lite frukost!
/ Johanna

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad det låter mysigt med sparkarna. Vi ses snart!
Lillemor