måndag 14 mars 2011

Vårseminarium avklarat!

Yes! En sak att bocka av på listan åtminstone.. Nu ikväll blir det till att förbereda mig inför praktiska prov imorgon o sen ladda upp för två nätter i rad på ortopeden, blir lite trött bara jag tänker på allt som ligger framför men det är bara att bita ihop o försöka ha så roligt som möjligt :-) Känns ju bra att jag aldrig är ensam iaf, bebis får minsann hänga med mig överallt!

Har ju väldigt mycket att se fram emot också! På fredag ska jag på utprovning av linser, äntligen! Ska bli skönt att kunna se ordentligt utan glasögon, mina favvoglasögon är dessutom spårlöst försvunna så det är på tiden.. Sen om knappt två veckor kommer Lina och Robban hit över helgen! Ska bli så roligt verkligen :-)

I förrgår kände faktiskt till o med Emil bebis ut! Häftigt! Känner mer o mer för varje dag hur det rör på sig där inne, men det är sällan det är som sparkar som känns ut.. Lite läskig känsla faktiskt, fast härlig :-)



Ungefär såhär stor är jag nu, vecka 17+5 :D

Nu ska jag ta mig i kragen o plugga på inför imorgon!
/Johanna

8 kommentarer:

Nicole sa...

Åh, vad roligt att se dig och din mage! Vad du är fin! :)

Anonym sa...

Mysig Mage/ Farmor

Rebella sa...

Hey snygging! Kusinerna hälsar till sin kusin! :) Men åh va stökigt ni har det. Ta och städa lite tycker jag, sådär skulle vi aldrig kunna ha det i hallen.

Emma sa...

Nemen! Jättegrattis till bebis!

Lina sa...

Amen guud Johanna :):) vad fin du är hjärtat! Vi måste ses snart!! Var rädd om er och magen.

Lina sa...

Amen guud Johanna :):) vad fin du är hjärtat! Vi måste ses snart!! Var rädd om er och magen.

Amanda Arrheden sa...

GUUUD vad roligt Johanna!
Jag förstod direkt att du skulle passa bra i bäbismage!!

Mickan sa...

Vad fin du är!! Åh grattis... så spännande med en liten. Kramar