lördag 22 maj 2010

HALLÅ!

Nu skriver jag bara jättekort, jättesnabbt för jag känner att det är HELT oacceptabelt med sånna här avbrott!! (Om någon läser den här bloggen kontinuerligt så, förlåt!)
Anledningarna är:
1. DG var på besök i en vecka
2. Jag har pluggat nästan varje ledig sekund till omtentan jag skrev i torsdags (som jag förresten var nära att inte få skriva eftersom jag, trög som jag är, inte fattat att man måste anmäla sig till omtentan. Dålig regel förresten, borde avskaffas! Så det är faktiskt deras fel att jag inte kunde veta det, dumma regel.)
3. Emil har.... ingen anledning förutom DG :D Nädå, han har jobbat typ asmycket!!

Och anledningen till att jag inte hinner skriva mer nu är för att vi ska in till Lund på Luuuundakarnevalen!! :D

Bjuder på ett samtal mellan Emil och mig som avslutning:

Emil: - DEN ska inte heta dexter *petar HÅRT ner i kudden med pekfingret*
Jag: - Vadå??
Emil: - Den förra hette ju casper.
Jag: - Va?? Vilken då?
Emil: - DISKBORSTEN!

Hejdå :)
Johanna

1 kommentar:

Anonym sa...

Diskborsten hetar PLASTIS! :)