onsdag 5 maj 2010

Som sagt, ALLDELES, för länge sen!


Nu har det gått så lång tid att det har hänt MASSOR som jag har tänkt "det här måste jag skriva i bloggen", men det har liksom inte funnits så mycket tid...

I alla fall så insåg jag att vi inte skrivit om NAGLARNA. AAAHh. Såhär gick det till:
Jag och Emil satte oss, glada i hågen, på pågatåget som skulle ta oss från Eslöv till Malmö i förra veckan. Men lyckan varade inte länge, för på andra sidan gången i tåget plockar en tjej upp en nagelsax och börjar klippa sina långa naglar. Och inte nog med det, hon SAMLAR DOM PÅ HÖG!! för att sedan blåsa ner dom på golvet!! Detta pågick i cirka en kvart, tills Emil riktigt spände ögonen i henne så att hon stoppade ner nagelsaxen i väskan igen. För det första: Vem klipper naglarna på tåget?? För det andra: Vem blåser ner naglarna på golvet i tåget?? För det tredje: Vem klipper naglarna på ENA handen i en kvart?? AAHhh. Ja, vi vet, vi kanske är ovanligt äckelmagade, men det var faktiskt väldigt otrevligt.... :)

Hm, efter det har som sagt lina och robban varit här! Verkligen sjuuukt trevlig helg :D Det är bara så tråkigt att tiden går så fort och att man inte hinner med hälften av allt man tänkt hitta på, men nästa gång de kommer ner blir det garanterat till att åka till köpenhamn en sväng :) Men det viktigaste nu var ju att vi fick hänga med fantastiska vänner och visa dom runt lite i fantastiska skåne ;)

Och jag har fått tillbaka den andra tentan - TRETTIOSJU poäng!!! WOHO. not. Men det visste jag ju redan, det är bara träääligt att behöva försöka lära sig det nu :/ Men jag är nog lite mer motiverad av nån konstig anledning nu ändå.. och jag hoppas fortfarande på att jag klarade den senaste åtminstone!

Och igår fick jag träffa ännu en östgöte, Jessika, som flyttat ner till Lund nu :D Det är så mysigt att man kan sitta ute i solen på fiken nu (jag tänker inte erkänna att jag frös litegrann....icke då)!! Det får bli att ses oftare nu i alla fall tycker jag, så vi inte glömmer bort östgötskan och allt ;)

// Juhääna

Inga kommentarer: