söndag 15 april 2012

Ännu fler framsteg!!!

Haha, precis när jag skrivit färdigt det förra inlägget skulle jag lägga Edvin en stund för han verkade så trött. Det blev tyst nästan direkt ifrån rummet så jag utgick ifrån att han hade somnat. En stund senare skulle jag gå in för att titta till honom. Och vad möttes jag av när jag kom in? Jo, Edvin stod upp i sängen med världens största leende! Haha, mitt hjärta smälte verkligen :-) Nu går det undan som ni märker, flera saker händer på samma gång!


/Johanna

1 kommentar:

Unknown sa...

Åh! Han ser nästan lite busig ut också! :-) så nöjd! Edvin har stora framtidsplaner, det är tydligt... Kram från moster o kusinerna i v strö som äter frukost! Moster med en vattenpistol riktad mot huvudet o han som håller den bläddrar i tidningen med andra handen. Frukostro!