onsdag 25 april 2012

Uppe med tuppen!

Imorse var det inte lilla bebis som väckte mig utan jag hade satt klockan på ringning klockan 07.00! Så då smög jag upp och kilade iväg till gymmet för ett morgonpass, det var jag och pensionärerna där :-) Riktigt bra gick det tycker jag å full av energi kom jag hem, och förvånad var jag över att mina grabbar sov! Så jag fick vila alldeles ensam en stund innan jag hörde lillen babbla på ifrån sovrummet :-) Sen åt vi riktig brakfrukost med jordgubbar i filen (plutten fick äta jordgubbar utan fil och OJ vad populärt det va!)! Bra start på dagen kan man säga.

Igår gick jag, Edvin, Camilla å lilla Amanda till Jennifer å hennes lilla Ella,. Det är så roligt att se hur mycket småtjejerna hinner växa å lära sig på bara några veckor :-) Nästa vecka ska vi försöka hinna med att gå till öppna förskolan här i Eslöv allihop!

Nu har jag kommit hem efter en mysig eftermiddag hos min fina gamla ssk-klasskompis Johanna å hennes pojkvän Gustav i Lund. Det var alldeles för länge sen sist!

Önskar er alla en mysig kväll, det ska vi ha! (Emil har köpt ostbågar till mig!!)

/Johanna

Inga kommentarer: