onsdag 20 februari 2013

Åka tåg!

Vad roligt att vi faktiskt har en å annan som tittar in här ibland för att kolla om vi skrivit nåt trots låååånga uppehåll! :-)

Nu sitter jag på tåget mot Höör, tycker det är skönt att få sitta stilla en stund efter en stressig morgon hemma.. Jaa, hur tidigt man än går upp blir det alltid stressigt på morgonen! Lillen vill ju helst att man ska sitta och läsa böcker eller leka hela morgonen :-) Det är tur att Emil sällan har bråttom på morgonen så att det blir nån ordning på kaoset! :-)

Jag trivs så bra på min praktikplats, känns trist att det bara är två dagar kvar! Men det blir säkert jättebra på nästa plats också :-) :-)

Önskar er en fin dag!
/Johanna




1 kommentar:

Anonym sa...

Haha! Det låter som att jag inte gör något på dagarna! :) iofs, just nu dammsugar Edvin och jag läser blogg ;) vi saknar dig!! Puss!!

/dina grabbar