onsdag 27 februari 2013

Fullt upp!

Idag väckte jag och lillen Emil med sång, cupcake och paket. Edvin fattade grejen och traskade efter mig från köket med ett paket i handen, som han sen glatt kastade på sin pappa! Vi fick faktiskt en ganska lugn och mysig morgon eftersom jag hade föreläsningsdag i Lund och inte började förrän 9.15 :-) På eftermiddagen blev det jag som fick hämta världens gladaste och sötaste kille på dagis, och han ville som vanligt inte följa med hem! Men det är ju faktiskt ett gott tecken :-)

Ikväll har vi lyxat till det och köpt hem mat dagen till ära. Det blev planka för mig, pizza för Emil och korv med mos till lillen! Goooott!

Imorgon "jobbar" jag kväll, sen blir det hem och sova ett par timmar för att jobba morgon på fredag! Känns inte alls roligt att inte få träffa Edvin, framför allt att jag inte får va med å natta honom.. Men jag vet ju egentligen att Emil är världens bästa pappa och att Edvin klarar sig fint när jag är borta! Jag ska iallafall njuta av en lugn kväll ikväll med mitt allt på jorden och "sovmorgon" imorgon :-)

/Johanna







Inga kommentarer: