fredag 22 februari 2013

Liten sjukling..

Nu är Edvin sjuk IGEN!! Inatt har han varit kokhet, men han har iaf sovit helt okej typ PÅ mig :-) Det känns som att sjukdomarna bara avlöser varandra ibland. Förkylningarna blir ju så ordentliga också eftersom han har astma, så det blir många inhalationer.. Han har dessutom hunnit ha vattkoppor nu för ett par veckor sen, men det är ju faktiskt skönt att ha överstökat :-) Det stora problemet nu under praktiken är att jag inte kan va hemma och vabba eftersom jag inte får missa timmar.. Så det blir stackars Emil som får vara hemma mycket från skolan. Det är tur att han är så smart som han är och ändå skriver bra på tentorna..! ;-) Men snart är det vår och då brukar det ju lugna ner sig med sjukdomar!

Igår hade vi seminarium i skolan och min galna och roliga handledare från praktiken följde med! Det var ju det roligaste seminarium vi haft tror jag allt :-) Idag är sista dagen på vårdcentralen och nästa vecka börjar psykpraktiken, det ska bli spännande! Men innan dess väntar en ledig helg med världens finaste grabbar :-)

/Johanna







Inga kommentarer: