lördag 16 mars 2013

Mysig lördag!

Idag har vi en jättemysig dag här hemma i Eslöv. Vi tog en lugn frukost sen ville Edvin borsta och föna nallen. Efter det tog vi en liten tur på stan för att inhandla pyjamas till lille herrn. Därefter har vi ätit lunch, pratat i telefon med min fina farmor, fikat, pysslat, pratat lite med lina och ikväll har Sahrlingarna från västra strö varit hos oss och ätit hemmagjord pizza. Tiden bara flyger iväg sånna här lediga dagar!

Idag har Edvin på riktigt börjat försöka säga olika ord när vi har frågat: "Kan du säga...?". Till exempel har han sagt pizza idag! Fast han vägrar fortfarande att säga mamma trots att han hade sagt det i flera månader innan jul....!! Hm, jag kanske får be honom kalla mig pizza istället? Lättare att veta vem han menar då iaf eftersom han numera ropar pappa åt oss båda :-)

Nu har vi precis tittat på vår bröllopsfilm och än en gång har jag slagits av hur lyckligt lottad jag är som har min underbara Emil! Kärleken växer faktiskt för varje dag som går.

Hoppas ni haft en lika mysig lördag som vi!
/Johanna







Inga kommentarer: