tisdag 16 augusti 2011

Första dagen ensamma!

Ja, oj! Nu är dagen redan här när Emil börjat jobba å jag ska va ensam med lillpysen! Två veckor försvann ruskigt fort verkligen.. Drömmen vore ju att vi kunde vara hemma alla tre jämt, men jag ska inte klaga! Det är ju trots allt jag som är lyckligt lottad att ligga i soffan med världens gosigaste bebis sovandes på bröstet å Rachel Ray på tv ;-) Så idag ska vi bara mysa å i eftermiddag ska vi till BVC å se hur mycket lillen har växt :-)

I helgen har vi varit på två-års-kalas, vi (Emil) har bjudit V Strö på palt (jag bjöd på pannkakor). Sen har vi sprungit på stan i Malmö å blivit bjudna på pizza hos mamma å pappa å igår var Jessika å Robin här å fikade.. Av sistnämnda fick Edvin en sjukt snygg adidas-dress som han kan springa runt i om nåt år :-) Med andra ord har vi iaf haft fullt upp som vanligt så det är kanske inte så konstigt att tiden springer iväg!

Nu är det snart dags för blöjbyte å sen får vi se om E låter mig hinna ta en dusch eller inte :p :-)

/Johanna från iphone

Inga kommentarer: