onsdag 17 augusti 2011

Stora killen!

Kusinerna tränar nacke :-)

Min son har som sagt stor aptit å det har visat sig på vågen nu, han vägde redan 3618 g :-) Känns verkligen skönt att han går upp ordentligt eftersom han gick ner ganska mycket direkt efter förlossningen.. Han har fått härliga, mjuka, pussvänliga kinder nu, MYS! Måste bara hinna göra fot- å handavtryck i gips innan han blir stor på riktigt! ;-)

Idag är alltså andra dagen vi är ensamma här å det går faktiskt jättebra! Det är skönt när man inte har några tider att passa för då kan man ju bara mysa hela dagen.. Nu ligger han i Emils mormors tvättkorg å gäspar, världens sötaste unge! (Nu - en timme senare tar jag tillbaka det där eftersom han precis då vaknade å var hungrig.. NU däremot ligger han å gäspar i tvättkorgen)

Jag hoppas på att komma in i bebisrytmen snart så jag får ork att baka lite kakor å pyssla igen.. Men som sagt, nu passar jag på att njuta av att inte göra nånting ett tag!

/Johanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låt främmen ha med sig kaken! Njut av plutten istället!

Farmor Lillemor

Johanna sa...

Joo men jag kunde inte hålla mig, blev ju så sötsugen så jag var tvungen att göra muffins :-) Snart ses vi! Kram