onsdag 16 maj 2012

Blocketfynd!

Idag har vi haft full rulle hela dagen! På morgonen gick jag upp tidigt och tränade på gymmet med syster. Sen gick jag och Edvin på öppna förskolan med Jennifer och lilla Ella. Efter det kom Astrid och Mathilda hit och hälsade på :-) Fin dag med fina vänner med andra ord!

Idag skickade jag även iväg min man till Malmö för att köpa ett bord och tre stolar för 120 kronor! Tänk vilka fynd man kan göra på blocket!! Är sååå nöjd! Fast bordet var dock väldigt lågt så vi ska sätta en träkloss under skivan precis, sen blir det kalasbra :-) Så nu är det bara nån stol till och ny klädsel.. Älskar sånna här projekt!! Måste få iväg gamla bordet och stolarna också så vi får plats till det nya..

Ikväll pluggar Emil så jag planerar att slappa i soffan framför tv:n, skönt!

/Johanna

4 kommentarer:

Unknown sa...

Åh va fint!! :-) är det bordet i vardagsrummet ni ska byta ut? Fina stolar oxå!! Tack för god träning!! Va skönt det känns EFTERÅT!! Haha!

Hang sa...

Vilka fina möbler!:D

Johanna sa...

Eller hur! Är sjukt nöjd :-) Näe, det är köksmöblerna som ska bytas! Haha, visst är det. Jag tänkte kila dit imorrn fm igen om du är på? ;-) orkar inte för tidigt! Haha

Johanna sa...

Åh tack Hang! Tänk vad man kan fynda på blocket :-)