söndag 27 maj 2012

Min första mors dag!

I år är första gången även jag fick bli firad på mors dag, lite konstigt känns det allt! Tänk vad stort det är att jag får vara Edvins mamma, så stort att jag inte riktigt kan förstå det alltid. Jag är så otroligt tacksam över att jag är välsignad med en sån fin familj! Imorse fick jag frukost på sängen och paket, trots att Emil kört tidningar inatt och bara sovit drygt två timmar. Det kallar jag kärlek! Sen åkte vi till kyrkan och lyssnade på en bra predikan av Lucas Carlsén och därefter gick vi på marknad här i Eslöv. Köpte flera söta tights till lillen bl a :-)

Dagen har alltså varit supermysig ända till ikväll klockan åtta när Emil upplyser mig om att min sista inlämningsuppgift i kursen ska va inlämnad IMORGON!! Snacka om att humöret gick i botten! Men tack och lov var det en ganska liten uppgift för första (och sista) gången och med lite kakor,mackor och bön slängde jag ihop den på 2,5 timmar! Så nu tar jag lov till slutet på augusti igen ;-)

Igår var vi i Malmö och kollade på Eurovision hos Emma och Oliver, hur mysigt som helst! När vi väl fått lillen att somna där sov han ända till halv sju imorse, trots att vi flyttade honom i och ur bil och ut och in genom dörrar hut och dit - imponerande!

Nu kallar sängen, Emil ska iväg och inventera på peak imorgon så sova ut får han inte göra förrän på tisdag..!

Gonatt!
/Johanna

Här kommer förresten en bild på Edvin och hans morsa i nya brillor!

Inga kommentarer: