tisdag 22 maj 2012

Ystad och sommarvärme!

De senaste dagarna har vi fått njuta av riktig sommarvärme! Emils (och min) kompis Olle har varit på besök så igår passade vi på att åka till Ystad en sväng och njuta av den fantastiska stranden. Uuuunderbart med mjukglass och kaffe i havsdoft :-)

Idag har vi varit i Eslöv och gått en promenad i solskenet. På förmiddagen satt vi dock inne och kikade på prinsessan Estelles dop. Hon kommer bli en utmärkt fru till vår lille Edvin i framtiden tror jag ;-) Hihi!

Nu står Emil och sågar till träklossar så vi kan höja det "nya"köksbordet. (Ja, mamma och pappa - vi använder iläggsskivan till gamla köksbordet. Man tager vad man haver när annat "köst päninga"! Haha)

Just nu provar jag om jag är glutenallergiker och ska därför avstå HELT från gluten ett par veckor. Man inser att det verkligen är gluten i det mesta och glutenfritt bröd är kanske inte mycket att hurra för..! Hm, vet inte om jag ska hoppas eller inte hoppas på glutenallergi..? Men som TUR är, så är det ju inte gluten i frukt! Så ikväll ska vi festa loss på fruktsallad och kesella :-)

Önskar er en mysig kväll!
/Johanna

Inga kommentarer: