tisdag 15 maj 2012

Förlovningsdag!

Idag är det 3 år sedan Emil gick ner på knä för mig i parken bakom biblioteket i Linköping och frågade om jag ville bli hans fru!! Så imorse när jag kom in i köket för att göra iordning en flaska välling till Edvin, möttes jag av en blomma och ett kort :-) Oj, vad jag älskar min fina, underbara man! Tänk vad fina år vi haft tillsammans och hur många fina år vi har framför oss, jag är så tacksam! Idag har jag och syster Emma med Melvin varit ute hos syster Rebecka med familj och haft en mysig dag! Det har varit så fint väder så vi har mest suttit ute i deras trädgård och fikat :-) Förresten så glömde jag skriva att min son tagit sina första steg!! Han har nog tagit upp mot 7 steg i följd själv, men det gäller att stå beredd för han ramlar framåt hela tiden.. Jag tror nog att han kommer gå helt själv innan han är ett år åtminstone :-) Det är helt galet vad fort tiden går, snart är det dags för mig att gå tillbaka till plugget... Nu börjar det bli dags att sova, imorgon ska jag på öppna förskolan på förmiddagen och sen kommer ett par (föredetta) klasskompisar på besök! /Johanna
Förresten, dom har gjort något konstigt med blogspot så jag verkar inte kunna skriva stycken... Så, det är därför texten ser extra rörig ut! Får försöka se om det går att lösa på nåt sätt..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattsi på förlovningasdagen!!!/Lillemor

Cissi sa...

Åh vadå, kan han gå mer än när vi va där? Jag sa ju att det skulle gå fort!! :D //Cissi

Johanna sa...

Haha jaa fast det är typ ingen skillnad, han ramlar lika mycket fortfarande ;-)

Johanna sa...

Tack!! :-)