lördag 19 maj 2012

Ny mobil och natt på akuten

Äääntligen har jag fått tillbaka en hel och fin telefon igen, så nu blir det lättare att blogga :-)

Natten har jag faktiskt tillbringat på akuten i Lund för jag fick så sjukt ont i magen igårkväll. Efter mycket om och men blev jag dock utskriven vid lunch idag, i väntan på vidare undersökningar i Eslöv. Stort tack till mamma som sov hos oss och nattade lillen så Emil kunde va med mig en stund iaf!

Nu är vi hos mamma och pappa i Malmö. Blir här inatt eftersom Emil kör taxi, det är lättare för honom att komma hit ett par timmar och pausa än att åka till Eslöv :-)

Nä nu ska jag gosa med min son en stund innan han ska sova, sen blir det myskväll i soffan med chips och godis! - Väldigt välbehövligt efter en seg natt på en liten brits!

Såhär ser det ut när morfar har kvalitetstid med sitt barnbarn:

Inga kommentarer: