tisdag 29 maj 2012

Bröllopsfrisyr och årsstämma

Idag har Camilla och hennes lilla Amanda varit här. Om en månad ska Camilla gifta sig med sin Heinz och hon har bett mig(!!) om hjälp med frisyr! Hur roligt som helst :-) Så idag har vi provat lite, tror det kommer bli jättebra faktiskt! Ska bara locka noggrannare och greja med lite hårprodukter :-)

Sen ikväll har vi varit på årsstämma ned bostadsrättsföreningen hela familjen, och nu är både jag och Emil invalda i styrelsen - kul! Det gick jättebra att ha med lillen, han blev faktiskt ordentligt underhållen :-) hihi

Idag var jag förresten och hämtade fyra nya skal till min telefon som jag "vann" på tradera för 9 kronor plus frakt, snacka om kap!

Nu har vi dessutom äntligen bytt bord i köket, höjningen blev perfekt! Jag och Emil har verkligen haft ett bra teamwork och nu är det bara lite målarfärg och en stol till som fattas.. :-)

Nattinatti!
/Johanna

Inga kommentarer: