tisdag 4 oktober 2011

Cirkus å moster igen!!

Inatt blev jag moster igen till en fantastiskt söt liten pojke! Tänk vad roligt med en grabb till i kusinklanen Sahrling!! :-) å tänk vad roligt med tre kusiner inom loppet av 3 månader, snacka om bra tajmat ;-) har inte hunnit träffa underverket än så jag får nöja mig med världens finaste bild så länge men oj vad jag längtar!!

Igårkväll var vi på cirkus här i Eslöv med sahrlingarna från v strö! Jätteroligt om jag får säga det själv å till å med Edvin å Gabriel satt å tittade som förtrollade ända till pausen :-)

Idag har Emil (ofrivilligt pga trasig taxi igen!!) varit ledig så vi har haft värsta fixardagen! Tvättat, städat, storhandlat, köpt present åt lilla färskingen (på Eslövs klart mysigaste butik, utsökt!) å lagat jättegod pastasås med fläskfilé.. Så nu ligger vi halvt däckade i soffan å inväntar säsongspremiären av desperate housewives men först ska vi skypea med Edvins farmor å farfar!

Nu när Edvin blivit drygt två (!!) månader tänkte jag att jag kan bjuda er nyfikna på en bild på vårt charmtroll som blivit så stor att han kan "sitta" i soffan :-)

/Johanna

3 kommentarer:

Mickan sa...

Vilken sötis!

Alexandra Rosenberg sa...

Åh så söt :)

Anonym sa...

Åh det är så man smälter//Stolt Farmor