torsdag 13 oktober 2011

Lilla sömntutan!

Det är helt otroligt vad lillen har börjat sova bra! På en natt bara vände det å oftast lägger vi honom nu mellan 22-22.30 å så vaknar han inte förrän runt 5.30. Då äter han bara lite snabbt å så byter vi blöjan å så sover han till typ 8 :-) Vet att det kan vända men oj vad jag njuuuuter nu när det är såhär iaf! Till å med när vi sov över hos mamma å pappa i helgen sov han iaf nästan likadant fastän han sov i liggdelen till vagnen! Det bådar gott inför linköpingsresa :-)

Idag skulle Jessika kommit hit men idag var det hennes tur å bli krasslig så det blir mamma-son-mys idag också! Idag slutar iaf Emil redan 16, då ska vi göra köttfärslimpa å gå på promenad tillsammans :-)

Här kommer en bild på vår lilla lilla farbror i hans Sahrling-body!

/Johanna

3 kommentarer:

hang sa...

Hej johanna!:)

Jag brukar läsa din blogg typ varannan vecka. Härligt att höra att ni har det så bra! :D när ska du till lkpg?

Kram/Hang

Johanna sa...

Åh hej Hang!
Va roligt att du läser å förlåt igen för att jag är kass på att höra av mig å svara på meddelanden.. Om du läser bloggen förstår du kanske ;-) Vi siktar på att åka upp 17-20 november, är du där nåt då?? Stora kramar!!

Hang sa...

Jag ser till att vara där då;)