lördag 15 oktober 2011

I Malmö!

Är hemma hos mamma å pappa den här helgen också, passar på att följa med in när Emil jobbar på peak här!

Vi har varit på konstutställning i Limhamn med lilla Malmö-familjen å mamma å pappa! (Nya lilla tillskottet har nu förresten fått namnet Melvin, fint va? :-) Klingar bra med "Edvin"!) Då fick vi oss även en härlig höstpromenad i det fina vädret! Nu väntar vi på Emil så ska vi äta härlig lördagsmiddag som mina fina föräldrar lagar!

Tänk vilken lyx vi har som får komma hit å äta så ofta.. Tur Malmö är så nära! Jag känner mig otroligt välsignad med världens finaste stora familj! Nuförtiden har jag ju dessutom Emils härliga familj (som tyvärr alla bor långt bort) att glädjas åt! I veckan som kommer får vi iaf finbesök av några av dom :-) lyckliga jag!

Igår hade vi hemmamys, bara Emil, jag å Edvin! Det är så härligt när Emil inte ska upp vid 4-5 på morgonen så vi verkligen kan njuta av kvällen :-)

Nä nu ska jag fortsätta mata min underbara, fina, älskade lilla son!

/Johanna

Inga kommentarer: