onsdag 12 oktober 2011

Höstmyser i soffan!

Har känt mig lite krasslig sen igår så idag har jag å Edvin film-mys i soffan. Passar på att titta på filmer som Emil inte tycker om (just nu filmen "Emma").. Hoppas jag känner mig bättre senare i eftermiddag så jag orkar å hinner överraska Emil med maten färdig när han kommer hem :-)

Har börjat följa serien Sjukhuset som går på trean på kvällarna, inte bara för att den speglar mitt framtida yrke som sjuksköterska utan eftersom dom filmar på universitetssjukhuset i Linköping!! Får sån "hemlängtan" när jag hör min dialekt å ser dom gamla välkända gatorna :-) Härligt! Jag å Emil funderar på att åka upp en helg i mitten på november.. Så, farmor å farfar (å alla lkpg-vänner såklart), om ni läser det här hoppas vi att ni håller er hemma då! Fast jag ringer er senare när det är helt bestämt vilken helg vi åker upp :-) Längtar massor!

Edvin har börjat suga massor på händerna å dreglar en del.. Igårkväll var han dessutom jätteledsen som om han hade ont.. Undrar om det kan va en tand på gång redan kanske? Idag har han dock varit på bra humör hittills så jag hoppas han slipper ha mer ont!

I fredags spelade pappa Emil trummor i Pingstkyrkan i Lund så vi fick inviga Edvins hörselskydd :-)

Hoppas ni har en mysig höstdag ni också!
/Johanna

3 kommentarer:

Unknown sa...

Åh härligt, helt förskonad från pappas musik! :)

Unknown sa...

Det var så otroligt mysigt att få träffa er i fredess... Att få hålla i ett så vackert barn är ren terapi för mig... Tusen tack!

Johanna sa...

Åh Helena, han blev ju helt betuttad i dig! :-) Flytta tillbaka hit nu!! /Johanna