lördag 15 oktober 2011

På väg hem!

Nu sitter vi hela lilla familjen i bilen på väg hem! Har haft en såå mysig dag/kväll med lilla-Melvin-familjen å mamma å pappa!

Jag vet att jag nämnde det innan men jag vill bara än en gång skriva av mig om hur glad jag är för min familj! Jag är så glad för mina ingifta bröder som verkligen fyllt tomrummet efter "bröderna jag aldrig haft", mina fina systrar som är mina allra bästa vänner, min mamma å pappa som alltid prioriterat familjen först å älskat oss så innerligt å mina små underbara syskonbarn! Jag är så glad för min familj jag fått genom Emils familj med otroligt stöttande svärföräldrar å ännu fler "extrasyskon"! Jag är så glad för mina far- å morföräldrar med deras spännande historier från förr! Inte minst är jag så oerhört glad för min fantastiska man som jag har så roligt med å vår fina fina lilla son vi blivit välsignade med!

Tänk så mycket kärlek vi är omgivna av, det är fantastiskt! Familjen är verkligen värd att prioritera.. Det här blev kanske lite flummigt men allt jag egentligen vill säga är att jag älskar er :-)

/Johanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi älskar er också//Lillemor

Anonym sa...

Och jag är också så glad och tacksam att få vara indragen i den kärleken!!!
Kram på er alla nära och kära från Elise