fredag 17 juni 2011

Årets första bad!

Igår åkte jag och Jessika till Ängelholm o mötte upp Astrid å Mathilda på stranden.. Det var jättefint väder och så varmt så jag var tvuuungen att bada! Riktigt skönt när man väl kom i (tyckte jag iaf...) :) Underbart att det äntligen är sommar så man kan bada i havet! Vid tre-tiden gick dock solen i moln så vi åkte in till staden å åt bakad potatis på ett fik.. Jättemysigt! Sen gick vi en sväng på rean... Farligt!! Fast jag köpte inte ett enda dugg, duktiga jag :) Sen var vi så trötta så vi åkte hem..



Har inte blivit nåt målande på det där skötbordet än, var på väg i förrgår men då ringde syster å frågade om jag ville hänga med till Malmö, vilket jag såklart ville! Vi fikade hos mamma å sen åkte vi på en shoppingtur till apoteket och svågertorp.. En tant med knallrött läppstift gav oss lite gratisprover till våra kommande små bebisar, snäll tant! :)

Så idag är min plan (ska försööka hålla mig till den) att sätta igång med bullbak och åtminstone grundmåla skötbordet innan Emil kommer hem..


/Johaaanna

2 kommentarer:

Rebecka sa...

shit vilka små fötter du har.

Johanna och Emil sa...

Aaaa och sjuuuukt smala ben!! Underbart att va gravid... :)