tisdag 28 juni 2011

Full rulle å fantastiskt väder!

Det har varit sjukt bra väder nu ett par dagar! I måndags var vi inne i Umeå och köpte en bikini till mig som sagt. Dessutom köpte Emil lite nya fiskeprylar å så hitta vi lite söta bebiskläder som vi inte kunde motstå :-) I fiskeaffären sa en man att han blev kär i mig och att han saknade att ha en gravid kvinna..... Haha, lite på lyset sådär mitt på dagen kanske? :-) Mamma å pappa bjöd på god lunch på kyrkans café också, mysigt! Sen köpte vi en present till Lorentz eftersom han fyllde år å hade bjudit in till födelsedagsfika.... När vi sen kom fram till dom i Bygdeå fanns det ingen present i bilen för Emil hade lagt den på biltaket................. Haha!!

Igår började dagen med att pappa skulle försöka åka vattenskidor för första gången, han var näääästan helt uppe men då vurpa han så pass att glasögonen åkte i sjön :/ Inge bra! Dom ligger på ca 16 meters djup nu.. Får se om han försöker idag igen utan glasögon! På eftermiddagen kom det massa trevligt folk, bl a Emils bror Daniel å hans flickvän Kajsa som också sover över här nu :-)
Efter maten iaf så skulle dom ge sig på att åka snowracer efter båten, gick ju hyfsat bra efter några försök iaf ;-)

Idag får vi se vad som händer, kommer lite släkt till Emil iaf vet jag.. Men nu är jag döhungrig så jag ska nog väcka min man ordentligt å traska ut i solen!

/Johanna

1 kommentar:

Rebecka sa...

Men Emil, åhhh!! Men pappa, åhhh! :)