söndag 26 juni 2011

Norrrrland!

Nu sitter jag i solen, mitt ute i bushen, vid en sjö vid Emils stuga :-)
Vi kom hit runt två-tiden på midsommarafton och firade med Emils föräldrar, Peter, Merlinda å deras fina dotter Lowa å Merlindas syster Lorina :-) på kvällen kom dessutom självaste DG! Vi åt massa god mat, sköt luftgevär (jag var faktiskt inte helt kass!) och snacka skit! Mysig midsommar blev det!

Sen dess har vi mest bara slappat, bastat, fiskat (jag har självklart dragit upp den största aborren som varje år), Emil har åkt vattenskidor å wakeboard, vi har fikat å ätit god mat, slagits med diverse flygfän och vilat i hammocken. Vi har det grymt bra helt enkelt, det är så roligt att mamma å pappa är med också!

Emil har smugit ut nu två morgnar i rad i hopp om att han ska lyckas dra upp större fiskar än jag (snacka om fusk för det första!), igår lyckades han inte å jag tvivlar ju på att han lyckas idag heller, men vi får väl se när han kommer tillbaka..

Idag ska vi åka in till Robertsfors en sväng å bl a ladda upp telefoner, datorer å kameror. Annars tar vi nog dagen som den kommer :-)

/Johanna

Inga kommentarer: