söndag 26 juni 2011

Godnatt!

Idag åkte vi som sagt in till Robertsfors å satte alla grejer i laddarna, sen gick vi en sväng runt Rickleån tror jag den heter.. Om det inte vore för myggen hade det varit en fin runda ;-) låter kanske som att det kryllar av mygg nu, men här vid stugan är det inte så farligt faktiskt! Efter det åkte vi iaf till Emils faster Malin som fyllde 41 så då träffade vi Emils farbror och farmor också :-)

Ikväll är DG här, så jag har slagit både honom å Emil i yatzy å nu sitter dom å tjurar i bastun ;-) hihi!

Imorgon åker vi in å kollar läget i Umeå har vi tänkt.. Ska kolla på en ny bikini bl a eftersom min mystiskt verkar ha krympt i garderoben... Hmmm.. :-) Därför blir det en "tidig" kväll för mig, tänkte läsa en stund å sen sova! Bebis har disco i magen nu så jag hoppas att h*n somnar snart så trötta blivande mamman kan få sova ordentligt! Fast hellre att den har disco hela dagarna än att den är helt still, det är ju mysigt också :-)

Sov gott! /Johanna

Inga kommentarer: