torsdag 23 juni 2011

Bil bil bil...

Jaa den här dagen består mest av en massa bilåkande, men trots magen så gillar jag faktiskt att åka bil! Det är mysigt att ha med mackor å bullar å sånt å stanna å fika :-) vi stannade dessutom i Nyköping hos min fina moster Gunilla å grabbkusinerna, Jonathan å Lucas. Fick supergod mat bestående av nån typ av lax med tomater å crème fraîche i ugn å färskpotatis. Till efterrätt fick vi glass, maränger å jordgubbar! GOTT!! Och lyxigt! :-) Emil lyckades på nåt konstigt sätt ha sönder en tillbringare i glas också.. (var inte alls hans fel men det såg roligt ut när den bara sprack när han höll i den!!) hihi!

Fick idag reda på att JAG KLARADE LÄKEMEDELSBERÄKNINGSTENTAN också!!! Fantastiskt, underbart, kalaaaas!! Gud är god! Känns bara sååå bra att inte ha något alls som hänger över mig när jag går på mammaledighet!! :-)

Nu ska vi fortsätta åka bil tills vi stannar för natten, fortsätter resan mot Robertsfors imorgon. :-)

/Johanna

Ps. Tråkigt att det inte funkar med bilder från mobilen, får lägga upp några när jag har tillgång till dator nån gång! Meeeen tro inte att jag ska stressa med det för vi har SEMESTER!!

Inga kommentarer: