fredag 17 juni 2011

Sådär ja!


Ca 98 (-5) bullar rikare ;) Det blev mest kanelbullar å så några vaniljbullar.. Mmmmm, gott!!

Min fina mamma kom å hälsade på mitt i bullbaket så vi fikade med nybakta bullar, å så visade hon hur man snurrar vaniljbullar :-) Mys!! <3
Om jag blir ens hälften så bra mamma som hon är så blir jag nöjd, älskar dig!


Jag hann minsann grundmåla skötbordet nääästan helt färdigt innan Emil kom hem också, så jag är väldigt nöjd med dagen! (Inser dock att jag förmodligen har minst lika mycket vit målarfärg på mig som skötbordet... Hmm.. Smidigheten har mystiskt försvunnit!) Får lägga upp en bild sen när allt är färdigt å monterat i "barnrummet".. Kommer nog bli jättemysigt!

Nu ska vi laga middag bestående av fläskfilé och färskpotatis, gott!!

/Johanna

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastiskt goda bullar!!! Nästa gång får jag prova en "snurra" också...om det finns någon kvar efter bloggens reklam. Kram mammii Elise

Johanna och Emil sa...

Jag ska spara ett par till dig Mamma! :)

Anonym sa...

Käner smaken ända hit!/ Lillemor