tisdag 14 juni 2011

God morgon!

Det är verkligen fantastiskt skönt att få vara ledig och bara läsa böcker som inte har med skolan att göra, pyssla o fixa inför bebis ankomst :-) Är dock oerhört stolt över min man som jobbar och sliter! Han kommer iaf snart hem och äter lite lunch med mig :-)

Idag ska jag åka ut till västra strö och vara barnvakt åt Benjamin medans Rebecka och Jocke är på utvecklingssamtal. Sen är tanken att syster ska hjälpa mig att sy en skötväska! Mysig dag helt enkelt!


Sen i veckan hoppas jag att mamma kanske har tid att lära mig baka världens godaste kanelbullar! Måste ju bli en bullmamma nu liksom.. Planen är att alltid ha bullar och kakor i frysen.. Haha, får se hur det går med den saken men jag gillar faktiskt att baka när jag inte har en miljon andra saker att göra.. Så sommaren nu är ju perfekt att sätta igång ordentligt!

Nu ska jag sätta igång å laga lunch till Emil!
/ Johanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, så trevligt. Då får vi komma till er och äta bullar!!!!

Lillemor

Johanna och Emil sa...

Det får ni mer än gärna göra! :-) / Johanna