onsdag 15 juni 2011

Vecka 32..

.. Ja idag går jag (vi) in i 32a veckan och imorgon är det två månader till beräknad födsel! Det går undan :)

Här kommer ett par bilder på gårdagens pyssel som jag sydde i Västra strö:



Det är syster som kommit på idén från början å jag tycker den är sjukt smart och smidig.. Insidan är i vaxduk så att det är lätt att torka av och med flera fack med plats för blöjor, våtservetter, babyolja, krämer o allt annat sånt där som man ska ha med! Ihopvikt är den så liten så den går ner i en rymlig handväska (så det är nästa sak på inköpslistan)..

Idag håller jag på å tvättar en massa tyger så att jag, när inspirationen faller på, kan sätta igång att sy lite påslakan o sådär.. Sen har jag tänkt att jag ska grundmåla skötbordet/byrån/hyllan idag, den tråkiga slipningen hjälpte Emil till med och igår målartvättade jag den så nu är det bara det roliga kvar :-)

/Johanna

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är imponerad! Vackert, vackert. Det ser verkligen härligt ut att sitta där och sy. Vilken utsikt.
Gläds med er över vackra minnen! Kram mammii Elise