torsdag 1 april 2010

april, april :)

Jag kom nyss hem från första "riktiga" dagen på nya jobbet :) Det är sååå roligt och mysigt!! Var säker på att jag skulle bli jättelurad på massa grejer, men tror alla hade glömt vad det var för dag... tur för mig! :) Synd bara att det verkar som att det ska va snatterier varje gång jag är där.... Denna gång en kvinna, förra gången två fjortisar... pinigt :/

Nu tänker jag iaf ta några lugna timmar, kanske framför tv:n, i hopp om att jag ska känna ork att plugga sen! Har insett att jag inte kommer kunna lära mig allt till tentan nu, och har bestämt mig för att ta det lite lugnare och satsa hårdare på omtentetiden... Mitt psyke pallar verkligen inte annars så det får ta den tid det tar, tänker inte pressa mig själv mer nu iaf! :) Skön insikt på ett sätt...

/JoS

Inga kommentarer: