torsdag 8 april 2010

magsjuk...



... mm, jag har blivit sjuk IGEN, verkar bli ordentligt sjuk typ två gånger i månaden... och jag som var så pepp på den här dagen igår: målaren skulle komma tidigt så jag skulle gå upp i tid och börja plugga lite, sen skulle jag jobbat mellan 13-18 och så skulle jag och emil komma hem typ samtidigt och ha en mysig kväll tillsamman, men ICKE. - Istället har jag haft den mest ineffektiva och jobbiga dagen någonsin, har varit fast i soffan heeeela dagen och knappt orkat gå därifrån. Så nu ligger jag och Emil i sängen, jag med feber och nu är det Emils tur att ha ont i magen :/ Blir inget jobb imorgon heller, och förmodligen inget plugg... Dumma dumma sjuka! Nu är jag iaf helt totalt körd på tentan nästa vecka, fast det visste jag ju redan...

Jaja, jag bjuder på ett par vårbilder från torget i Eslöv, min sista dag som brunett :)

Men nu ska det sovas!
Nattinatti
/Johanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på er hälsningar från mammiii Elise

Anonym sa...

Ni har väl inte ätit gammal mat =))