onsdag 21 april 2010

Johanna

Johanna och jag har varit tillsammans i två år idag. Det är alltså exakt två år sedan jag och DG hälsade på henne i Malmö, och vi blev ihop på riktigt. Jag har njutit av varenda av dessa 731 dagar. Jag älskar Johanna mest av alla i hela världen och hon är den bästa tjejen en man kan tänka sig. Johanna är smart, snygg, rolig, avslappnad, klok, sentimental, ödmjuk och har världens största hjärta. Så stort hjärta att det ibland är till last för henne, men jag älskar det också.

TACK Johanna för dessa två år. Jag ser fram emot resten! :)

//Din Emil

3 kommentarer:

Johanna och Emil sa...

Älskling! :) Du är bäst i världen och jag älskar dig mest av alla alla ALLA! <3 PUSS från din fru!

Anonym sa...

Asså..på riktigt..VAR va jag när detta hände??? det här ska vi reda ut i maj..
/DG

Johanna och Emil sa...

Haha, ja det kan man ju fråga sig...... Haha