måndag 26 april 2010

Sjuk...



Yes, jag har gått och blivit sjuk som vanligt! Fast det är inte så farligt än så länge, har bara liiite lite feber, och annars ont i halsen och så :/ Jag får helt enkelt trycka i mig några panodil och pallra mig iväg till skolan i hopp om att inte bli värre!

Det blev inte så mycket sovande för mig imorse efter att Emil hade gått iväg till taxin i alla fall, för Drutten kom på hur fantastiskt roligt det är att hoppa in mellan och bakom persiennerna... När jag väl hade lagat dom i sovrummet gick hon på dom i vardagsrummet så då orkadejag inte ens försöka sova mer! Jag MÅSTE lära mig att filma åt rätt håll för det går inte att vända filmen i datorn!! Men nåt kanske man kan se på den i alla fall... :)

Nu ska jag läsa igenom dagens hand-outs innan det är dags att gå till tåget!

Kram
Johanna

Inga kommentarer: