fredag 9 april 2010

Jag har brist på fantasi


Hur har dagen varit? Jo... Jag hann hem en svängpå lunch (typ vid halv tio någonstans), så jag gjorde världens godaste hamburgare till mig och min fortfarande magsjuka fru (mest till mig, eller asså. Det blev så att jag åt mest). Sen var det ut och jaga igen, det gick sådär. Men dagen var ändå hyfsad!

Svarta pengar är dom bästa pengarna :) (dricks alltså)

Nu somnar snart både jag och Johanna. Mest jag tror jag, även om hon också är väldigt trött efter att ha legat still hela dagen...Hur nu det går ihop sig? :)

Förresten skrattade jag så att jag nästan dog åt Uffe Balla Balla i Talang. SE KLIPPET 37.40 minuter in i klippet. NJUT och SE Östergötlands största stolthet efter Pontiac.

Jag ser förresten MYCKET fram emot att se Niklas hoppa 10 pall nästa program han är med i :)

Puss och gonatt

1 kommentar:

Anonym sa...

DEt var värst vad håret växte ut fort, ha en bra dag! Lillis