onsdag 7 april 2010

Katrup, Sturup och nya frisyrer!


Yesyes, idag har det gått bra :) Har varit både på Kastrup och Sturup och lite annat. Dåligt med dricks idag bara, men man kan alltid lita på äldre människor, dom orkar aldrig hålla på med mynt! :)

Och så, till de nya frisyrerna. Eller asså, jag har väl mest bara tagit bort min frisyr medans Johanna har ändrat både den och hårfärg. Snygg blev hon!

Det här har helt enkelt varit en väldigt bra vårdag. Massa plusgrader i luften och huvudet är sommarfixat!

Lovsångsövning imorrn kanske? Vi får se... Fick ta dagpasset istället för kvällspasset imorrn förutsatt att jag höll igång bilen så länge jag kunde, dvs. 13 timmar. Så jag jobbar nog från 05 till 18 imorrn, bra pengar (förhoppningsvis)!

Nu kommer Johanna och vill skriva nått:)

Jaha, så ska jag tydligen skriva något... ;) Haha, ja det blev inte bara taket i sovrummet som målades om utan det var alla möjliga renoveringar på gång idag! I skolan så fick Johanna E. en knäpp när jag sa att jag skulle till frissan så hon ringde dit på rasten och fixade en tid tre kvart senare än mig, så vi satt där och blev ompysslade samtidigt - MYSIGT och roligt :)

Men nu börjar Grey's så det är dags att kiiiila! PUSS

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va fiiina! SÅ somriga och läckra! Nu kan man ju inte se ut såhär, något måste göras åt mitt hår!! Johanna: Hoppas du är nöjd, det är verkligen fint!! Kram Rebella!

Johanna och Emil sa...

Jaaa, det känns så fräscht!! Men det tog sina knappa fem timmar också.... det är fortfarande lite gulaktigt, men har köpt en silverschampoo som jag får använda några gånger så blir det säkert som det ska!! Haha, gå till Harry, han är kul - och duktig :)Caroline kände förresten igen mig idag, hon är så snäll!! Hoppas vi ses snart! Kram

Anonym sa...

Ett tjusigt par! Vårvackra! Kram på er från Mammiii Elise