lördag 17 april 2010

NU VILL VI HA HUND


!

Men det visste ni redan..
Dagen började med att jag låg sovandes i min säng och kände liksom i mitt undermedvetande att det luktade kaffe och fralla, och mycket riktigt; där stod min vackra fru med brickan i högsta hugg! Jag tror att jag vaknade på riktigt någonstans mellan andra och tredje frallan, men gott var det :) Efter det hann vi en sväng till både en loppis och Erikshjälpen (där vi för övrigt köpte en väldigt fin spegel samt två ljusstakar) och efter det kom Jocke, Rebecka och Benjamin upp på lunch och glass med chokladsås! Benjamin har nästan lärt sig krypa! Jag och han ska finslipa tekniken på fredag när jag (!) är barnvakt alldeles ensam (!).

Bajsjobb förresten. Flygförbudet över halva europa medför två saker:
1. Vi får inga körningar till eller från Sturup/Kastrup.
2. Vissa får hel sinnessjuka körningar, typ till Gbg, Sthlm (ToR!) eller Amsterdam.

Jag hörde rykten igår om en Sthlmschaufför som fick Bryssel, från Sthlm alltså...(!)

Börjar om drygt en timme, tråk! Vill egentligen bara va hemma med Johanna och ha myskväll ikväll. Det ENDA positiva med frånvaron av myskvällar är det som jag upptäckte när jag ställde mig på vågen imorse. (trumvirvel) Första gången under 90 kilo sen typ 2007!! (cymbal)
Detta är dock en klen tröst i ett fattigt hem :(

Aja, kvalitetstid med Johanna nu innan jag går. Vi ska, kramas. :)

Lina och Robban kommer förresten ner över valborg!!!! :):):)!!!!!!! (vi är glada alltså!!) Återstår att se om jag kör fulla skitstudenter (inte omvårdnadsstudenter alltså, dom är jättesnälla..) eller om jag faktiskt kan få vara ledig några dagar :)

Sov gott!

Emil

1 kommentar:

Anonym sa...

Har dig läknad på min sida så håller mig väl uppdaterad om vad du pysslar med också =) Väntar också på den lilla, nyss hemkommen från en prommis med mickan får se om det sätter fart på den lilla rackaren =)