onsdag 21 april 2010

Johanna ska måla hela världen!



Hej!
Nu går det bajs med taxi. Ända sen flyget ställde sig har det gått skit och inte varit någonting att göra. Tur det finns snälla tanter som dricksar 50 kronor när turen kostar 68. Eller snälla alkoholister söder om Malmö som behöver skjuts till både uttagsautomaten och systemet. Tur det finns snällt folk! Det finns surt folk också. Som en tant som åkte färdtjänst idag. Vi har ofta så att vi har minst 2 personer som vi ska hämta när det är färdtjänstskörningar, kommunen vill ha det så... Så när hon satte sig i taxin förklarade jag snällt att vi skulle hämta en person till på en gata 200 meter bort och hon blev jättesur för att vi skulle åka så långt och hämta någon.. Vissa människor har INGEN uppfattning vad som är långt och inte långt..!

Johanna målar sitt sminkbord och stolen som hon ska ha till detta. Det blir nog skitsnyggt, dock inte färdigt förrän imorrn.. :(

Jag vet Rebecka, jag LOVADE att inte berätta men; Det SNÖADE i Eslöv igår. Det vräkte ner! Finns tydligen aprilväder i den här delen av landet också.. På tal om det hörde jag "En sång för april" på radion idag. Han är bra, Peter Lemarc! Och på tal om radio så har jag börjar lyssna ljudbok, sjukt bra att ha i bilen:)

Vi hörs!

Inga kommentarer: